FAQ

Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen over Carnavalskleding076. Staat je vraag er niet tussen, of wil je er nog meer over weten? Je kunt ons bereiken via info@sawear.nl of 076 - 203 00 27.

Bestellen

Kan ik mijn bestelling morgen al in huis hebben?

Als je een artikel met een levertijd van 1 werkdag bestelt op een maandag t/m donderdag voor 16:30 uur, of op vrijdag voor 14:30 uur, dan wordt het pakketje met je bestelling altijd de volgende dag bij je afgeleverd. Bij je bestelling staat altijd aangegeven wanneer je de bestelling in huis mag verwachten.

 

Kan ik al een deel van mijn bestelling eerder ontvangen?

Nee, we verzenden je bestelling altijd in 1 keer, ongeacht welke levertijden op de verschillende artikelen in je bestelling zitten. Dit houdt onze verzendkosten laag.

 

Is de verwachte leverdatum ook echt de goede leverdatum?

Wij zijn deels afhankelijk van andere partijen als het gaat om het aflleveren van je bestelling. Artikelen die wij op voorraad hebben kunnen wij altijd op tijd versturen, echter bij artikelen met een levertijd van 2-3 werkdagen zijn wij afhankelijk van anderen. Daarnaast zijn we altijd afhankelijk van PostNL. In principe leveren zij een dag nadat wij het hebben verzonden, maar daar kan incidenteel wel eens vertraging in zitten.

 

Het lukt me niet om de bestelling te plaatsen.

Dat is jammer te horen. Uiteraard proberen we ervoor te zorgen dat je altijd en overal kunt bestellen. Als om wat voor reden dan ook het je niet lukt om de bestelling goed af te ronden, dan horen we dat graag direct van je. We zullen het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Je kunt hiervoor dan bellen met 076 - 203 00 27 of mailen met info@sawear.nl 

 

Is bestellen via jullie webshop wel veilig?

Carnavalskleding076 moet een leuke en veilige omgeving  zijn om jouw carnavalskostuum of feest-outfit te shoppen. Onze webshop en het betaalsysteem voldoen aan alle wettelijke eisen en wordt continue gemonitord. Er zijn in de laatste jaren al vele duizenden klanten je voorgegaan, en die zijn ook dik tevreden (zie de Feedback Company reviews over ons). We dragen ook het officiele Thuiswinkel Keurmerk.

  

 

 

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

Momenteel bieden wij de volgende betalingsmogelijkheden aan voor al onze klanten: iDeal, MisterCash, Visa/Mastercard en vooruitbetaling. Bij vooruitbetaling wachten we totdat je het volledige bedrag op onze rekening hebt gestort, en dan versturen we je verzending zo spoedig mogelijk. Als de betaling via iDeal, Mistercash of Visa/Mastercard gelukt is, wordt je bestelling direct in behandeling genomen.

 

Kan ik ook achteraf betalen?

Nee, dit is niet mogelijk. Pas als we het volledige bedrag hebben ontvangen kunnen we je bestelling in behandeling nemen. 

  

 

Bezorgen

  

Kan ik ook mijn bestelling op mijn werk laten afleveren?

Dat kan zeker. Geef tijdens je bestelling aan dat je een ander afleveradres wilt, en vul daar het adres van je werk in (of welk adres je ook wilt). Op die manier weet je zeker dat je het pakket in ontvangst kunt nemen, en hoef je er niet speciaal voor thuis te blijven.

 

Bezorgen jullie ook in de avond of op zondag?

We bezorgen wel in de avond als je dat wilt. Je kunt dit aangeven tijdens de bestelling. Op zondag echter kun je niet je bestelling laten bezorgen.

 

 

 

Afhalen in Breda

 

Hebben jullie ook een winkel waar ik artikelen kan bekijken, passen en/of kopen?

Nee, we zijn enkel een webshop, en we hebben geen winkel. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in Breda?

Ja dat kan voor producten met een levertijd van 1 werkdag. Let op, dit kan alleen op afspraak! Klik hier voor meer informatie.

 

Voorraad

Is er altijd genoeg voorraad van een artikel?

We proberen zo veel mogelijk artikelen op voorraad te houden, zodat jij snel je bestelling in huis kan hebben. Van alle aritkelen en maten welke op website staan dat ze de volgende werkdag geleverd kunnen worden, die hebben we ook op voorraad. Als je echter veel stuks van 1 artikel wilt bestellen kan het zijn dat we niet voldoende aantallen op voorraad hebben. Uiteraard informeren we je daar dan over, en bestellen we de nog benodigde aantallen direct bij.

 

Kunnen jullie een artikel wat niet op voorraad is toch morgen bezorgen?

We proberen de levertijden zo kort mogelijk te houden. Maar als er bij een artikel staat dat de levertijd 2-3 werkdagen is, dan kunnen wij deze ook echt niet eerder bij je bezorgen.

 

Retour of ruilen

 

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Uiteraard kun je (een deel van) je bestelling retour sturen als je er om wat voor reden dan ook niet tevreden mee bent. Meld daarvoor eerst wel je retourzending aan via deze link.

Je kunt hiervoor gebruik maken van de retoursticker die bij je bestelling geleverd wordt, de kosten hiervoor bedragen 4,50 euro. Je kunt de sticker op het pakketje plakken en deze inleveren bij het dichtstbijzijnde PostNL punt. Je betaald de 4,50 euro achteraf dus je hoeft daar niets te betalen.

Je kunt er ook voor kiezen om je retour op eigen kosten op te sturen, dit ligt meestal hoger als onze 4,50 euro.

Wanneer ontvang ik dan mijn geld?

We proberen zo snel mogelijk je geld terug te storten op het rekeningnummer wat je hebt gebruikt bij de betaling. Zodra we je retourmelding via de website en uiteraard je pakket retour hebben ontvangen voeren we een kwaliteitscontrole uit. Als deze akkoord is storten we direct je geld terug.

Kan ik mijn bestelling ook ruilen voor een andere maat of kleur?

Nee, ruilen kan niet. Als je hetzelfde artikel maar dan in een andere maat of kleur wilt, dan kun je deze retour sturen op de hierboven aangegeven manier. Daarnaast dien je dan een nieuwe bestelling te plaatsen voor je nieuwe artikelen.

 

 

België

Verzenden jullie ook naar België?

Jazeker, ook Belgische klanten zijn van harte welkom. Je kunt bij het invoeren van je adresgegevens aangeven dat je in België woont. Houd er wel even rekening mee dat door de bezorging van PostNL je bestelling 1 werkdag later kan arriveren dan staat aangegeven tijdens het bestellen.

Hoe kan ik als Belgische klant betalen?

Wanneer je een bestelling naar België plaatst, heb je dezelfde betalings-mogelijkheden als de Nederlandse klant. Dit zijn iDeal, MisterCash, Visa/Mastercard of vooruitbetaling.

 

 

Klacht

Mijn bestelling is te laat binnen gekomen en kan ik nu niet meer gebruiken.

Als ondanks de aangegeven leverdatum je bestelling toch te laat bij je binnen is gekomen, dan begrijpen we dat dit vervelend is omdat je het daardoor niet hebt kunnen gebruiken. Als je het artikel daarom wilt retourneren adviseren we je om het pakket ongeopend retour te sturen. Op die manier kunnen wij sneller de kwaliteitscontrole uitvoeren en je dus ook sneller je geld terugstorten.

Ik heb een klacht over mijn bestelling.

Als je een klacht hebt over de kwaliteit van je bestelde artikelen dan vinden wij dat erg jammer te horen. Neem direct even contact met ons op via info@sawear.nl en we proberen je klacht zo goed mogelijk op te lossen.